صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۷
کد خبر: 14002
گزارشگر: 2
۱۲۹۹
۰
۰
۲
راه اندازی کسب و کار پرسود

دریافت مشاوره خط تولید دستمال کاغذی با تضمین فروش

دریافت مشاوره خط تولید دستمال کاغذی با تضمین فروش
اگر دنبال راه اندازی کسب و کار پرسود هستید و میخواهید در خانه یا در یک کارگاه کوچک شغل خود را داشته باشید می توانید با دریافت مشاوره خط تولید دستمال کاغذی خود را با تضمین فروش راه اندازی کنید. شرکت صنعت ایران آلپای تولید کننده انواع دستگاه تولید دستمال کاغذی با قیمت مناسب شما را در راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی از صفر تا صد کمک خواهد کرد.

با توجه ضرورت رعایت موارد بهداشتی و... ایجاد می کند که فرایند تولید محصولات سلولزی از نقطه آغاز تا پایان، توسط تجهیزات و دستگاه ها و به صورت کاملا مکانیزه انجام شود. برای تولید دستمال کاغذی، در ابتدا باید خمیر کاغذی، طی یک پروسه جداگانه، تولید شود. سپس خمیر تولید شده درون دستگاه تولید دستمال کاغذی خانگی قرار داده می شود.

 

با توجه به نوع محصولات، انواع دستگاه تولید دستمال کاغذی عبارتند از:

 

. دستگاه تولید دستمال های کاغذی جعبه ای
دستگاه تولید دستمال کاغذی مدل رولی
دستگاه تولید دستمال های کاغذی حوله ای و توالت
دستگاه های تولید دستمال جیبی
دستگاه تولید دستمال سفره ای کاغذی

 

تجهیزات مورد نیاز برای تولید دستمال کاغذی

 

به منظور تولید دستمال کاغذی باید یک‌سری دستگاه ‌ها و تجهیزات را خریداری نمایید. در ادامه به معرفی انواع دستگاه تولید دستمال کاغذی، می پردازیم.

دستگاه پرس : برای پرس کردن خمیر کاغذ باید این خمیر را روی سیلندر قرار داد تا در اثر فشار وارده پرس شود. میزان فشردگی خمیر کاغذ در این مرحله به اندازه‌ای است که فقط ۵ درصد از رطوبت آن باقی می ماند و پس از اینکه خشک شد برای برش آماده می شود. در تولید انواع مختلف دستمال کاغذی؛ مرحله پرس، یکسان می باشد اما با توجه به نوع برش، سایر دستگاه ها متفاوت هستند.
دستگاه برش : یکی از انواع دستگاه تولید دستمال کاغذی در تهران، دستگاه برش است. بعد از پرس خمیر کاغذ، نوبت به برش دستمال کاغذی های خشک شده می‌رسد که در قطعات متفاوت برش می خورند. برای فرایند برش از دستگاه برش دستمال کاغذی استفاده می شود. دستگاه های اتوماتیک دارای این قابلیت هستند که در مدت یک دقیقه در هر کانال، ۵۷ قطعه دستمال کاغذی را برش بزنند. میان دستگاه برش با دستگاه تا کننده دستمال کاغذی تطابق کامل وجود دارد.
دستگاه جعبه زن : خارج شدن اتوماتیک هر دستمال کاغذی پس از خروج دستمال قبلی، توسط دستگاه جعبه زن صورت می گیرد. دستمال کاغذی هایی که برش داده شده اند توسط دستگاه جعبه زن، روی هم و به صورت دنباله دار قرار می گیرند. متناسب با سلیقه تولید کننده، دستمال کاغذی ها توسط این دستگاه به شکل برجسته یا ساده تولید می شوند.
دستگاه بسته بندی کارتونی : فرایند بسته بندی دستمال کاغذی های مختلف به صورت اتوماتیک توسط دستگاه بسته بندی کارتونی بدون دخالت دست انجام می شود. برای فرآیند بسته بندی دستمال کاغذی توسط این دستگاه، مراحل مختلفی طی می شوند. انتقال دستمال کاغذی و سپس گشودن جعبه و جایگذاری دستمال ها، بخشی از این مراحل می باشند. خاتمه فرایند بسته بندی نیز با مراحل زیر همراه است:

چاپ دسته ای
اسپری چسب
آب بندی

دستگاه بسته بندی

دستگاه اتوماتیک تولید دستمال کاغذی

 

خرید یکجای خط تولید اتوماتیک دستمال‌های کاغذی، کمک می کند که پروسه تولید دستمال بدون دخالت دست و به صورت کاملا اتوماتیک انجام شود. دستگاه هایی که در این خط تولید قرار می گیرند؛ عبارتند از:

دستگاه اتوماتیک جعبه زن
دستگاه برش
دستگاه بسته بندی جعبه ای
دستگاه بسته بندی دستمال های کاغذی

دستگاه های ذکر شده به یکدیگر متصل می شوند و با وصل شدن به کامپیوتر از طریق سیستم کنترل مرکزی مورد کنترل قرار می‌گیرند. یکی از مزایای خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی در اصفهان، صرف مبلغ کمتر جهت هزینه نیروی انسانی می باشد. برای استفاده آسان از این دستگاه، همراه آن موتور سرور و سیستم برنامه ریزی plc وجود دارد که دارای صفحه نمایش و لمسی است.
یکی از مزایای دستگاه تولید دستمال کاغذی، وجود ردیاب چشم فوتوسلی در آن است که به صورت اتوماتیک قادر به تشخیص جعبه های خالی دستمال کاغذی می باشد. این امر سبب صرفه جویی در هزینه ها می شود.

شرکت صنعت ایران آلپای

برآورد هزینه خط تولید دستمال کاغذی

 

برای اینکه کار تولید دستمال کاغذی را آغاز کنید؛ حدود ۳۰۰ میلیون تومان سرمایه ثابت نیاز است. سرمایه اولیه ذکر شده مربوط به خرید دستگاه های ساده می باشد و هزینه دستگاه تولید دستمال کاغذی به شکل اتوماتیک بیش از این مقدار است. بازگشت سرمایه با این میزان هزینه حدود ۶ سال زمان می برد. این هزینه ثابت شامل موارد زیر می باشد:

اجاره یا خرید زمین
ساخت سالن که باید تحت نظر اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی انجام شود.
ساخت انبار
هزینه نگهداری و تعمیر تاسیسات اداری
هزینه مربوط به کارگران و کارکنان
هزینه خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی
هزینه هایی جهت اخذ مجوزهای مربوطه

با توجه به محل احداث، هزینه های مربوط به خرید زمین و ساخت بنا در آن متفاوت خواهند بود. حدود ۲۰ تا ۶۰ میلیون هزینه جهت خرید دستگاه های تولید تیشو مورد نیاز می باشد. علت این تفاوت این است که ظرفیت تولید دستگاه ها و کارکرد آنها با یکدیگر متفاوت است. حدود ۲۵۰ میلیون جهت خرید دستگاه اتوماتیک مورد نیاز است. به بیش از یک میلیون تومان نیز جهت اخذ مجوز مربوطه نیاز می باشد. در رابطه با استخدام کارکنان نیز از قوانین وزارت کار تبعیت می شود.
درست است که به سرمایه گذاری بالایی برای آغاز به کار نیاز است؛ اما با توجه به اینکه دستمال کاغذی جزء محصولات پر مصرف می باشد، به سود رسیدن کارخانه در کوتاه مدت محقق خواهد شد.

 

صنعت ایران آلپای مشاور شما در راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی

 

برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی به عنوان یک فعالیت اقتصادی سودآور؛ نیاز به مشاوره جهت اخذ مجوزهای لازم دارید. شرکت صنعت ایران آلپای همراه شما عزیزان است تا مجوز های لازم را دریافت کنید. همچنین این شرکت در امر بازاریابی محصول و رسیدن به سود و فروش بیشتر نیز همراه شما خواهد بود. صنعت ایران آلپای برای کوتاه کردن مسیر اخذ مجوز، کلیه زیرساخت های خود را مورد استفاده قرار خواهد داد. کارشناسان صنعت ایران آلپای، آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان در حوزه بازاریابی و فروش نیز می باشند. جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع دستگاه های تولید دستمال کاغذی به سایت wwww.alpaico.ir مراجعه نموده و با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

https://www.asianews.ir/u/9t6
اخبار مرتبط
کاغذ مومی نوعی کاغذ آغشته به وکس است که آن را به کاغذی روغنی، ضدآب و نچسب تبدیل کرده‌است. این کاغذ که به آن کاغذ وکس یا پارافین نیز گفته می‌شود، در بسته‌بندی خوراکی، شیرینی و غذاهای گرم از قبیل ساندویچ و پیتزا به‌کار برده می‌شود. کاغذهای مومی به‌عنوان محافظ ظروف شیشه‌ای، لباس و کفش نیز کاربرد گسترده‌ای دارند. جهت آشنایی با ویژگی‌ها و کاربردهای کاغذ وکس یا مومی تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید